2017年2月27日 星期一

內壢與Madurai, India;兩位印度客人

兩位印度客人
2013.8 內壢與Madurai, India
約22 年前,印度Madurai 某大廠商主管來內壢杜邦公司訪問 (我們事業部的新加坡主管在企劃與印度廠商合作:"大中國"區的市場開拓,由我負責)。
所有的管理人之中,我對他最友善。
那位總經理,給我幾本彩色書, 包括印刷精美的 Know Madurai 、我保留它 當一種友情的紀念。....2006.8.8
第2位印度客人,是明目書社負責人賴先生的;賴先生去過印度幾次,希望我們多了解印度,他也代理印度某出版商的英文出版品在臺之業務--該廠商的新一代履新,來台北認識朋友。那天(約2006年某天)我剛好在場,就與賴先生接待印度客人,一起吃素食午餐。




2013.8 內壢與Madurai, India
約22 年前. 印度Madurai 某大廠商主管來內壢杜邦公司訪問
所有的管理人之中我對他最友善.
那位總經理給我幾本彩色書 包括印刷精美的 Know Madurai .
我保留它 當一種友情的紀念

2006.8.8

Google to extend expertise to Aravind Eye Hospital
Hindu - Chennai,India
Madurai, Aug. 7 (PTI): Global IT major Google is to extend its expertise in Information Technology to the world famous Aravind Eye Hospital here. ...


2005.7.9

Telemedicine brings quality care to Tamil Nadu:-
Webindia123 - India
Madurai (Tamil Nadu), July 8 : A strategic public-private partnership launched here Friday will make quality healthcare within easy reach of the poor people in ...


Madurai
Athens of the East
—     —
View of Madurai

Madurai
Madurai於泰米爾納德邦的位置

Madurai
—  City  —
Montage image indicating Periyar Bus stand, Teppakulam, Madurai corporation, River Vaigai Thirumalai Nayak Palace, Meenakshi Amman Temple and city of Madurai, clockwise from top.
Periyar Bus stand, Teppakulam Mariyamman tank,
https://en.wikipedia.org/wiki/Madurai

沒有留言:

網誌存檔